مصدومیت ۱۴۳۳ نفر در تصادفات هفته گذشته
کد خبر: ۴۸۳۰۹ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۴-۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت ۱۴۳۳ نفر در حوادث ویژه ترافیکی طی هفته گذشته گفت: بیشترین آمار مصدومان سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی،‌ تهران و مرکزی بوده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛جعفر میعادفر با اشاره به وقوع ۷۲۶ مورد حادثه ویژه در هفته گذشته اظهار کرد: از دوم تا هشتم تیرماه ۲۱۹۴ مصدوم و بیمار توسط تیم‌های بهداشتی و درمانی خدمات سلامت را دریافت کردند.

وی افزود: طی این مدت ۱۸۹ نفر به دلیل شدت جراحات وارده در حوادث و بیماری، جان خود را از دست داده‌اند.

میعادفر ادامه داد: در هفته گذشته ۲۶۷ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۱۴۳۳ و مرگ ۴۸ نفر شد؛ بیشترین آمار مصدومان سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی،‌ تهران و مرکزی بوده است.

وی بیان کرد: همچنین ۴۵۹ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت شده است که عمده این حوادث شامل آتش‌سوزی، انفجار ناشی از نشت گاز، غرق شدگی و سیل بوده و منجر به مصدوم شدن ۷۶۱ نفر و فوت ۱۴۱ تن از هموطنان شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته ۳۰ مورد حادثه آتش‌سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۷۲ نفر و فوت یک تن از شهروندان شده است. همچنین در حوادث هفته گذشته ۳۵ نفر دچار غرق‌شدگی شده‌اند.

منبع:تسنیم

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=48309

دیدگاه شما

آخرین اخبار