اجرای سیستم هوشمند توزیع بار به شرکت‌های حمل خودرو طرف قرارداد گروه سایپا
کد خبر: ۴۸۲۰۰ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۴-۱۴۰۳ - ۸:۵۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سیستم هوشمند توزیع بار به پیمانکاران حمل خودرو، با همکاری و مشارکت معاونت مهندسی سازمان و سیستم ها در سامانه فروش گروه خودروسازی سایپا عملیاتی شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت ذینفعان، تحقق اهداف با رویکرد ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌های حمل خودرو و همچنین در جهت تسریع در ارسال محصولات، جلوگیری از انحصار در فرآیند حمل محصولات به شبکه نمایندگان فروش و نظم و عدالت در نحوه توزیع محصولات، سیستم هوشمند توزیع بار به پیمانکاران حمل خودرو (اعلام بار) را در سامانه فروش خود عملیاتی کرد.

از مزایای این سیستم هوشمند می‌توان به کاهش مدت زمان توقف تریلرها در پایانه‌های بارگیری به‌واسطه آماده بودن بار در پایانه‌ها و استفاده از ظرفیت تمامی پیمانکاران حمل در تمامی مسیرهای کشور اشاره کرد.

از دیگر مزیت‌هایی که سیستم هوشمند توزیع بار دارد، تسریع در اجرای فرآیند سیستم ردیابی محصول،‌ امکان استفاده از بازارگاه الکترونیکی جهت ارسال محصولات به شبکه فروش و همچنین ارسال محصولات به شبکه با رعایت اصل FIFO  است. (‌ FIFO مخفف عبارت FIRST IN FIRST OUT به معنای اولین خروجی از اولین ورودی است. یکی از روش‌های معروف مدیریت موجودی انبار FIFO است روش فایفو بر روی نحوه انتقال ورود و خروج کالا از انبار، تمرکز دارد. در روش فایفو، ورود و خروج کالاها به این شکل است که قدیمی‌ترین کالای وارد شده، باید زودتر از مابقی کالاها از انبار خارج شود.)

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=48200

دیدگاه شما

آخرین اخبار