کشف سوخت قاچاق در هرمزگان
کد خبر: ۴۸۱۱۰ | تاریخ انتشار : ۰۳-۰۴-۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از طریق صدور و خرید اسناد جعلی توسط یک شرکت تولیدی در استان خبرداد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت:مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک شرکت تولیدی و عامل قاچاق سازمان یافته سوخت را شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی جهت بررسی دقیق موضوع، با تشکیل تیمی به محل واقع در یکی از بنادر تجاری استان اعزام که در بررسی های میدانی و فنی صورت گرفته مشخص شد که یک شرکت تولیدی قیر، با استفاده از اسناد صوری و جعلی از فرآورده های نفتی یارانه ای در ازای حلال ۴۰۲و ۵۰۳جهت تولید قیر محلول ۲۵۰mc استفاده می نماید.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: با بررسی دقیق تر و نمونه برداری و آنالیزهای صورت گرفته مشخص شد شرکت موصوف ضمن تبانی با چند شرکت تعطیل و ورشکسته، جهت قانونی نشان دادن حلال مورد استفاده تولیدقیر اقدام به خرید اسناد صوری و جعلی کرده و با این شیوه و شگرد تا کنون ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر گازوئیل، قاچاق کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این خصوص مدیر عامل شرکت موصوف به اتهام مشارکت در قاچاق حرفه ای وسازمان یافته سوخت و فرآورده های نفتی احضار و در اجرای دستور قضائی و با صدور قرار وثیقه ۲۰۰میلیارد تومانی برای انجام اقدامات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش مالی سوخت های قاچاق شده توسط این شرکت را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی۸۴۰میلیارد ریال عنوان کرد.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=48110

دیدگاه شما

آخرین اخبار