بوگاتی توربیون ۲۰۲۶ رونمایی شد + تصاویر
کد خبر: ۴۸۰۵۴ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۴-۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سرعت بوگاتی توربیون در کمتر از ۲۵ ثانیه به بالاترین سرعت خود یعنی ۳۸۰ کیلومتربرساعت دست می‌یابد. خریداران درصورت تمایل می‌توانند Speed Key را روی خودرو نصب کنند تا حداکثر سرعت به ۴۴۴ کیلومتربرساعت برسد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ پس از انتظارات فراوان، بوگاتی رسما خودرو توربیون (Bugatti Tourbillon) را رونمایی کرد. این خودرو نه نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی شیرون بلکه جایگزینش محسوب می‌شود؛ با وجود این، شباهت‌هایی غیر قابل انکار بین توربیون و شیرون به چشم می‌خورد.

بوگاتی توربین

 

توربیون از کیلومترها دورتر داد می‌زند که ساخته‌ی دست مهندسان بوگاتی است. نمای خارجی توربیون که از شیرون الهام گرفته شده، دیفیوزر ویژه‌ای دارد که از پشت کابین مسافران شروع می‌شود و تا حد زیادی از دید پنهان است.

بوگاتی توربین

 بوگاتی توربیون شاسی یکپارچه‌ و سیستم تعلیق جدیدی نسبت‌به شیرون دارد و در زیر بدنه‌ی چشم‌نوازش از پیشرانه‌ی هیبریدی کاملا جدید V-16 استفاده می‌کند. توربیون به‌لطف موتورهای هیجان‌انگیزش قدرت سرسام‌آور ۱٬۸۰۰ اسب‌بخار را ارائه می‌دهد.

 

بوگاتی توربین

توربیون به موتور غول‌پیکر ۸٫۳ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که در هر دقیقه ۹٬۵۰۰ بار می‌چرخد (دور موتور ۹٬۵۰۰ آر‌پی‌ام) و بدون نیاز به توربورشارژ، ۱٬۰۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

بوگاتی توربین

قدرت توربیون به حدی زیاد است که شاید اندازه‌گیری زمان صفر تا ۱۰۰ حق مطلب را ادا نکند. بر اساس گفته‌ی بوگاتی، توربیون در تنها پنج ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتربرساعت دست پیدا می‌کند و ۱۰ ثانیه پس از آغاز حرکت، سرعتش به ۳۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

بوگاتی توربین

توربیون در کمتر از ۲۵ ثانیه به بالاترین سرعت خود یعنی ۳۸۰ کیلومتربرساعت دست می‌یابد. خریداران درصورت تمایل می‌توانند Speed Key را روی خودرو نصب کنند تا حداکثر سرعت به ۴۴۴ کیلومتربرساعت برسد.

 

 

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=48054

دیدگاه شما

آخرین اخبار